MEMORIE SCURTA


Da cineva are memorie scurta,cand scrie despre Ceausescu ,ca un martir.
In 89 am fost cu ,cumnata mea in vizita la Turnu Severin,putin inainte de revolutie.
Baiatul meu era granicer pe Dunare,si peste apa se vedea Kladova luminata ca ziua,in timp ce la noi era intunerec bezna!
Am mers la restaurant sa cinam,si la orele 20 nu am gasit nimic de mancare,era restaurantul hotelului unde am dormit.
Apoi am mers la restaurantul MIORITA,ospatarul a vazut ca suntem timisoreni si ne-a promis ca ne ofera o cina buna,eram flamanzi,dar cu banii in tasca!
Ce ne-a adus de mancare?tocana de cartofi cu carne de oaie,doar localul se chema MIORITA!
Bucurosi sm inceput sa mancam,dar apoi am vazut ca bucata mea de carne era de fapt osul maxilarului,ne-am amuzat toti trei,dar am ramas flamanzi!
Dupa ani si ani am auzit ca MIORITA a ars,si m-am amuzat din nou zicand ca a meritat pentru pacaleala cu carnea de oaie.
Unii au uitat frigul,cozile si foametea,mai ales cel din Turnu Severin cu lozinca,noi in Timisoara mai gaseam uneori cate ceva de mancare,si tot am iesit in strada!
Nu zic ca acum toti o duc bine,doamne fereste,dar nici nu trebuie uitat cum traiam in 89,si nu trebuie martirizat Ceausecu,ci mortii in revolutie.
Ori ce s-ar zice eu ca timisoreanca sustin c-a fost revolutie,am riscat mult,si ne-am castigat libertatea!
Cel putin asta nu ne-o poate lua nimeni,si chiar daca acum sunt multi romani care o duc greu,sunt de fapt sperante,pentru mai tarziu.
Toata Europa este in belea,dar mai devreme sau mai tarziu va trece,nu trebuie sa ne pierdem speranta!

di tesoruccio49 Inviato su poltica

8 commenti su “MEMORIE SCURTA

  1. @ Tesoruccio49,
    Bună seara !
    Ai mare dreptate : românii uită prea repede de azi pe mâine darămite cum era înainte de 1989 !
    Îți împărtășesc ideile legate e REVOLUȚIA din decembrie 1989 !
    Din păcate, deși au trecut mai bine de 21 de ani, ecoul manifestanților TIMIȘOAREI anului 1989 se aude din ce în ce mai tare și mai clar în mai toate marile orașe ale ROMÂNIEI unde lumea sărăcită și umilită protestează de vreo opt zile pentru aceleași idei ca ale timișorenilor din dec.1989 : LIBERTATE, DEMOCRAȚIE și JOS DICTATORUL !!!
    Și acum ca și atunci, PROVOCATORII își fac cu prisosință datoria iar rezultatul este dezastruos pentru PROTESTATARII PAȘNICI și pentru DEMOCRAȚIA din ROMÂNIA !
    Mai multe pe
    http://aliospopovici.wordpress.com/
    Cu respect,
    Alioșa.

Rispondi

