CLAUDIU BLEONT


Am vazut saptamana aceasta,un film cu STEVEN SEGAL,la o televiziune italiana.
Actiunea filmului se petrecea la BUCURESTI,o poveste cu mafia rusa,droguri crime si,criminalitatea romaneasca!
Sunt plecata de 6 ani din ROMANIA,si cea ce am vszut in film mi s-a parut de domeniul fanteziei!
Se stie ca ori ce film are un sambure de adevar,dar nu pot sa cred ca asa arata tara mea!
Juca in film si CLAUDIU BLEONT,un rol destul de marginal,nu mi-a placut niciodata acest actor,si mai putin in film unde interpreta rolui unui vanzator de droguri!
Mai era unul COSTEL ,nu cunosc numele actorului,un tip dur,un mare criminal!
Fratilor,asta este Romania noastra?
Mereu mi-a placut SEGAL,dar acum ,a imbatranit,s-a ingrasat,si mi se pare ca,si calitatea filmelor sale a scazut.
Ori cum filmul a fost o mare deziluzie, nu cunosc nici numele,lui ,era scris in engleza,iar eu habar nu am de aceasta limba.
M-am uitat mai mult pentru ca vedeam Bucurestiul nostru,dar am avut un sentiment de frustrare si umilinta,vazand cum este zugravita,societatea romaneasca!
Actorii romani joaca pentru bani ,se intelege,dar nu este placut sa vezi ca accepta roluri care degradeaza,tara ta.
De CLAUDIU BLEONT nici nu ma mir,daca si-a aratat sexul in diract ,ziaristilor!

di tesoruccio49 Inviato su status

5 commenti su “CLAUDIU BLEONT

  1. Şi eu sunt nebun după Steven Seagal.
    Si lui Steven Seagal tare mult ii place in Romania unde a filmat pentru 2 productii:
    Attack Force si Flight of Fury.Pe care din ele l-ai văzut?
    Bleonţ – no coment!

  2. Ioana,
    Sobrietatea stilului tau,imi place in mod deosebit. Le spui ca in viata, ca in natura, pertinent si oarecum trist.
    Cred insa ca dincolo de film,spectacolul moralitatii la noi, nu este relevat la cotele lui reale, care frizeaza maladivul.
    Dar…, cine stie, poate nu mai este mult, pana departe.
    O primavara, cum iti doresti, si cum se pare ca meriti!

    Madi si Onu

  3. Despre Claudiu Bleont nu stiam prea multe pana de curand. L-am vazut vag prin filme si ici-colo prin secvente din piese de teatru, nimic care sa ma impresioneze. Anul trecut am avut norocul(as spune) sa-l cunosc in cadrul unui curs(un training) unde participam. Cand l-am vazut am fost convins ca vom primi lectii de miscare scenica, limbaj corporal… chestii de-astea. Am avut parte de o impresionanta lectie de spiritualitate. Stiu ca ceea ce spun, unuia care il vede pe Bleont si ii aude limbajul colorat si comportamentul fara inhibitii, ii va parea aberant, dar pt mine asa a fost. Am invatat atunci sa nu mai judec pe nimeni dupa imaginea de suprafata. Dupa mine, Bleont e un OM deosebit.

Rispondi

